vyfukovacka - FOTO

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 12:02:11 CET 2004

Cela diskuse o vyfukovacce mi pripomnela, ze jsem ji kdysi pouzival. Koupil
jsem ji asi v 1992 v tom JZD na Opavsku - asi ty Litultovice.
Momentalne mi lezi nekolik let v garazi, takze je volna, ale zaruku uz
nedam.
Danovy doklad samozrejme k dispozici.

Odskocil jsem do garaze a nafotil to.

fotky najdete
http://www.ei.cz/vyprodeje/paj1.JPG
http://www.ei.cz/vyprodeje/paj2.JPG
http://www.ei.cz/vyprodeje/paj3.JPG
http://www.ei.cz/vyprodeje/paj4.JPG
http://www.ei.cz/vyprodeje/paj5.JPG

S pozdravem
          ing. Jan Galuszka (0603-531605)

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
Tel/fax: 069/6425819, E-mail:  FANDA@ELEKTRONIKA.CZ ,  WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802, Bankovní spojení: Česká Spořitelna Ostrava
a.s. č.ú.: 1641209319/0800

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.