OT service soft

bobo@pronet.sk bobo
Středa Březen 17 12:02:11 CET 2004

Zdravim konferenciu,
vahal som, ci je pre toto forum moja otazka vhodna (preto OT), ale predsa sa
pytam. (su tu ludia co v servisoch robia -od majitelov po technikov)

Viete mi doporucit software pre servisnu firmu?

moja predstava je:
-dobra a podrobna evidencia zakazok (typ zariadenia, vyrobne cislo,
uvadzana porucha zakaznikom, popis vykonanych prac, pouzity material, ...)
-skladova evidencia nahradnych dielov
-fakturacia
-moznost statistickych vyhodnoteni (vykony technikov, ekonomika, skladove
zasoby...)
-OS: Win, Linux, zdielanie v sieti
Dalsie podrobnosti nejdem uvadzat, kto to robi, vie co to obnasa.
Viete teda nieco doporucit, privitam aj negativne skusenosti.
Dik
bobo