spinani

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:02:11 CET 2004

Hello Patrik,

čtvrtek, 24. května 2001, you wrote:

PA> Hello ,
PA> mam mensi dotazek .Potrebuju spinat ATX zdroj to znamena sepnout to tlacitko
PA> tak na 4s a pak to rozpojit.Da se to udelat pomoci nejakyho Atmela?Bude to
PA> detekovat vystup z UPS kde se mi objevi 220V po vypadku napeti , aby se mi
PA> znovu nastartoval PC s linuxem .
PA> Nedelal to nahodou nekdo?

Jo. Zapojis do serie rele na 5V a elektrolyticky kondenzator, kapacitu
vyzkousis podle odporu civky rele. Civku rele jeste preklenes odporem,
aby se ten kondenzator stacil vybit, kdyz vypadne elektrika jenom na
kratkou dobu. Tohle pripojis mezi zem a 5V ktere se objevi na
konektoru zdroje po pripojeni do site (pisu z domova, a schema zdroje
mam v praci). Kontakty rele pripojis paralelne k zapinacimu tlacitku.
Mam to takhle na boardu nabastlene uz asi 2 roky.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313