No subject

randal@post.sk randal
Středa Březen 17 12:02:10 CET 2004

Chcem sa spytat  Ako jednoduchym sposobom realizovat
                              bezdratovy digitalny prenos na kratku vzdialenost cca do 100m ? Konkretne,
                              chcem si vo volnom case postavit mobilneho robota s nejaky tym 89c2051 a
                              davat mu z pocitaca prikazy ale neviem ako na to (aku zvolit rychlost, ASK
                              alebo FSK, frekvencia, pripadne integrovane obvody, simplex alebo duplex).
                              Ak by ste mali cas a chut odpovedat a poradit mi, vopred vam dakujem. Stacia
                              pripadne aj WWW linky s navrhmy nejakych digit. modemov a pod.