OT Graf. karta

Rastislav Homola rhomola
Středa Březen 17 12:02:09 CET 2004

No mozno by stalo za pokus este chvilu pockat. Prave ma prist na trh
nova Matrox-ka G550. Tak v priebehu 1-2 mesiacov, ze co bude zac.
Podla predbeznych info by mala poskytovat vykon Radeon VE, alebo
GeForce 2 MX200...
A to uz by mohlo byt celkom prijatelne aj na nejaku obcasnu marovacku.
Ale podla mna vzhladom na to, ze to nie je nic nove, iba upgrade sucasnej
G450... no neviem... Som trocha skepticky v tomto smere... Uvidi sa...

Inak co sa tyka Matrox kariet, tak na pracu to je podla mna to najlepsie,
co sa da. Obraz je najkvalitnejsi zo vsetkych kariet co so mal moznost
posudit a priama podpora dvoch monitorov, to hovori samo za seba.

3D hranie... nu... to uz bolo povedane viackrat: tam zaostava... ba priam
uz aj trosku dost....

Rasto.