PIC16F84 jeste jednou

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:02:09 CET 2004

>Taky to nechodi, proste netusim, kde muze byt chyba. Je tu nekdo, kdo ma v
>nejake aplikaci 16F84 na 18Mhz, nebo vice a chodi mu tam zapis do vnitrni
>pameti EEPROM ?

Ja uz 16F84 v podstate nepouzivam a vetsinou jsem vystacil na 4MHz. Adresy registru nazpamet neznam, takze program jsem prokontrolovat nemohl, ale jesti chodi s nizsim kmitoctem, bude asi spravne. Jedine co me napada, jestli se z te pameti necte prilis brzo po zapisu, pokud nepomuze ani cekani na konec zapisu testovanim WR bitu, mohlo by se jeste cist pri preruseni.

Jeste bych zkusil otestovat jednoduchym programem - jenom zapis do eeprom, pockat na konec a sleep. Vyndat a zkusit v programatoru, co se zapsalo.

Zkusit jine adresy (tahle muze byt nejaka vadna).

Pak bych asi taky zkusil jiny kus (tenhle muze byt vadny).

J. Hanzal