Koax na 433MHz

Zdenek Janish medusa
Středa Březen 17 12:02:09 CET 2004

Dobry den,

koupil jsem moduly pro bezdratovy prenosy dat na 433MHz... K tomu smerove
anteny... A pouzil jsem k propojeni koaxialni kabel 50Ohm RG-50 - (Klasicky
na 10Mb LAN site) a tu jsem nazazil na problem... Na jedne strane mam 6m
kabelu a na druhe asi 20m. Na strane 20m mi to prijma naprosto bezchybne,
ale na strane 6m to casto neni schopne signalizovat pritomnost signalu a
pokud, tak data jsou nepouzitelna....
Predpokladam ze ten 20m kabel ma v pripade vysilani asi obri ubytek... Nebod
pokud vysilam z 6m tak to 20m prijma naprosto ciste...
A tak drive nez budu investovat do jineho koaxu, tak se chci optat zda to
muze byt necim dalsim a pokud by vymena koaxu pomohla tak jaky??

    Diky
            Zdenek

PS: jinak pouzivam moduly od Aurel (koupeno u Eniky) a ma jak prijmac tak
vysilac na sobe, max rychlost 4800bps. Komunikuje mi to s externimi anteny
na 200m a testoval jsem to i na 500m - v pohode. Kazdopadne nejaky kontroly
to bude chtit. Snazim se to premluvit k simulaci IrDA - bez uspechu,
zatim...