Baterie LioN - kamery Sony

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:02:08 CET 2004

Take jsem udelal tuto horkou zkusenost. Diky tomu jsem psal jako
zastance poradneho cyklovani. Tj. vybijet az na 0. Ale nemam to
podlozene zadnymi vedeckymi udaji.
Tento problem se da myslim resit tim cyklovanim. To totiz tenhle
"nadbytecny" cas postupne snizuje. Ale chce to asi 5 cyklu. Kamarad tu
baterku zkousel vybijet mimo kameru treba zarovkou, ale uspech to
nemelo - spatny udaj o case to nevylecilo.

Ondrej Tesar