Problem s ISA kartou

Tony Malecky Tony
Středa Březen 17 12:02:08 CET 2004

Kdysi jsem SCC kartu stavel, patrne jinou, protoze tahle byla 8mi portova...
Ale kazdopadne ta sedela na adrese 300H,  a tahle adresa je vyhrazena pro
"prototype card"
Nic nebrani tuto adresu pouzit na jakekoli zarizeni....
Da se predpokladat, ze tuhle adresu nove boardy mohou pouzit pro svou
vlastni potrebu, a dochazi pak ke kolizi SCC karty a nejake periferie primo
na desce..

Tony OK1HMA

> [...]
> Radio (Radioamaterska sit). Ve starem PC bez problemu fungovala. Koupil
jsem
> novy PC - MB QDI Kineticz 7B a toto PC pri zasunute SCC karte neni mozne
> zapnout. Po stisknuti zapinaciho tlacitka kratce bliknou LED na celnim
> panelu a pak se vse vypne. Zpusobeno je to tim, ze nenabehne signal Power
> Good na konektoru ATX zdroje. Puvodni PC byl take ATX a vse fungovalo.
> Vyzkousel jsem 4 jine (ruzne - ne SCC) ISA karty a se vsemi PC normalne
> zapnu. Schema te SCC karty mam. Vsechny udalosti Wake on jsou vypnuty,
Rucne