Koax na 433MHz

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:02:07 CET 2004

On Tue, 29 May 2001 odehnk1.edu@mail.cez.cz wrote:

> Pozor!!!!  Pasmo 430-440MHz OK radioamateri NEMAJI na primarni bazi, ale na
> sekundarni.
>
> Zminena cast  pasma 433 MHz  se nazyva pasmem ISM (Industrial - Science -
> Medical) a tyto moduly (musi homologovane)
> se provozuji na zaklade generalniho povoleni (GL 30/R/2000). Tuto GL
> najdete na http://www.ctu.cz/gp.htm v PDF formatu.
> Vrele ji doporucuji precist vsem potencialnim i soucasnym uzivatelum tohoto
> pasma.

To znamena ze CTU prideli verejnou frekvenci pro ISM s vykonem 10mW
a zaroven ji prideli radioamaterum pro vykony >100W ? Takze pripadne
pouziti pro ISM zarizeni bude ponekud nespolehlive ? Nejak mi to nedava
smysl, cekal bych ze kdyz povolim pasmo pro takova zarizeni, vznikne
jejich pouzivanim urcity byznys (vyrobci/zakaznici/aplikace) a ze bude
zajem ten byznys chranit a rozvijet. Jinak je takove GL povoleni silne
kontraproduktivni.