Koax na 433MHz

J. Polivka jpolivka
Středa Březen 17 12:02:06 CET 2004

Zdravim,
nevim na ktery prispevek ohledne tohoto tematu odpovedet drive, a tak odpovi
dam na puvodni a zaroven odpovim, ci budu reagovat i na nektere dalsi.

Odhlenu-li od puvodni otazky, na kterou prilis odpovedi neprislo, tak mi to
pripada jako boj mezi "profesionaly" a "amatery".
Mohl bych rici "radioamatery", ale to bych musel, kdyz jsem rekl uz "A",  ri
ci i "B", "radioprofesionaly" a na to nejsme zvykli.

Radioamateri si totiz o proficich mysli sve, a naopak profici si mysli sve o
radioamaterech. Pravda je na na obou stranach, mala profi firma na to nema,
a bohuzel radioamater nema na dobrou profi firmu. Sorry, je to tak.

Prvni paradox:
Radioamater, kdyz dosahne profi urovne se rad necha zamestnat profi firmou.
Druhy paradox:
Profesional, ktery umi svoji praci se lehko stane radioamaterem.

toto
-----Napsal Ales Martinek 29.5.2001 14:43-.-----
"Naštěstí jste amatér a neznáte přírodní zákony... "
Vazeny pane Alesi Martinku,
z ceho jste usoudil, ze pan Tony Malecky OK1HMA, nezna prirodni zakony ?

Ale aby to nebylo Tonymu lito, tak moji zabezpecovacku na 433 MHz mi tady ne
vyrusi ani OK1ES, ktery je ve vedlejsim dome cca 30m pres silnici. Alespon s
e to dosud nestalo. A myslim si ze vysila docela casto a ne spatne :-)).

Mejte se hezky a nebudte na sebe takovi. Kazdy umi a zna to svoje. Nekdo si
mysli, ze je profik, kdyz dela ovladani garazovych vrat na 433 MHz a 100m, d
ruhy jim opovrhuje, protoze umi spojeni na 5000 Km. ...

J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz