OT vetracky

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 12:02:06 CET 2004

Pokud je budes davat za sebe, tak mezi nej jeste rozvadeci kola (neco co
narovna proud vzduchu, jinak se ten vzduch bude mit tendenci spise
roztacet, nez urychlovat.
K tomu prisavani. Videl jsem to u jednoho letadla s kolmim strartem,
ziskavali takto az 30% vice tahu, ale je to spise otazka experimentu.
Princip je obdobny jaku u fixirky, tedy proud vzduchu protahnu mensim
prumerem (zvysim rychlost) a pak privedu do vetsiho prumeru.
to zpusobi, ze se vzdych ve vetsi prumeru zacne pohybovat a strhavat
sebou i dalsi vzduch (tedy prisavat).

	Slavek