Pasma okolo 433MHz atd.

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 12:02:06 CET 2004

> Pozor!!!!  Pasmo 430-440MHz OK radioamateri NEMAJI na primarni bazi, ale
na
> sekundarni.
>
> Zminena cast  pasma 433 MHz  se nazyva pasmem ISM (Industrial - Science -
> Medical) a tyto moduly (musi homologovane)
> se provozuji na zaklade generalniho povoleni (GL 30/R/2000). Tuto GL
> najdete na http://www.ctu.cz/gp.htm v PDF formatu.
> Vrele ji doporucuji precist vsem potencialnim i soucasnym uzivatelum
tohoto
> pasma.

Ja bych se chtel zeptat na jinaci vec.
ISM je 433,050-434,790MHz, tedy sirka pasma je 1,74MHz.
1. Proc josu vsechny moduly uprostred?
2. Maji amateri v tomto pasmu uplnou volnost,
nebo maji nejake kanaly s danou sirkou pasma.
3. Mohl by mi nekdo dat odkaz, kde se da sehnat
popis rozdeleni kmitoctu, kde jak siroko, jakym vykonem,
k cemu je pouzito? Myslim vsech, nejen v GL.

P.K.

P.S.
Nechci nic rusit, ani nikam vysilat, jen me to zajima.