komunikace LCD HITACHI 640x400 s okolim ?

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:02:06 CET 2004

V menicich se nevyznam, ten zaplatbuh ke svemu experimentalnimu display mam funkcni (puvod kde jinde nez stary notebook ze? ;-))

Nad kusem HW, ktery by mi predelal treba PAL CVBS na neco stravitelneho tim LCD jsem take uvazoval. Mam TFT LCD Samsung 800x600 6bitu na barvu s paralelnim digitalnim vstupem. Lepsi panely maji uz LVDS (kuk na www.national.com, maji na LVDS brouci). Nicmene, co je problem a to asi dost obecny, ty panely jsou singlefrekvencni, chteji, aby se obnovovaci rychlost pohybovala v pomerne uzkych mezich. Ten muj panel ma konkretne 60Hz +/1 asi 1Hz. Z toho plyne problem s presyncanim 50Hz obrazu na vstupu (PAL/SECAM) na 60Hz na vystup do panelu.

Co se tyce A/D prevodniku, neni problem, napr. Philips dela luxusniho brouka SAA7110, ktery umi pozrit CVBS, nebo Y/C, vyseparovat syncy, clampnout, PLLkem udelat bodovy kmitocet, rozdekodovat PAL/SECAM a pres A/D prevodniky to vyhnat digitalne ven. Moc pekny, funguje to bezvadne.

Potiz ale bude dal, protoze se musi udelat vyrovnavaci pamet na dva snimky a ridici logika. Tu logiku bych videl na nejake FPGA nebo alespon CPLD. Netusim, na kolik by to prislo...

Jirka N.