OT vetracky

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:02:04 CET 2004


Bude-li motor vetracku vrtuli zatizen (snizi-li se vyrazne jeho otacky), pak
zapojeni dvou vetraku "do serie" (samozrejme bez moznosti prisavani) zpusobi
odlehceni tech motoru =>zvyseni otacek => zvyseni rychlosti proudiciho
vzduchu (v idealnim pripade, ktery nikdy nenastane, na dvojnasobek) =>
dvojnasobny objem protekleho vzduchu za casovou jednotku. Dam-li vetraky
"paralelne", zustane rychlost proudeni u obou stejna, ale prutok za casovou
jednotku bude dvojnasobny = stejny efekt jako u idealnich seriove zapojenych
vetracku. Ja osobne bych rozhodne preferoval paralelni ulozeni vetracku.

					Jakub Serych 

> -----Original Message-----
> From: Karla Dvořáková [mailto:ferdina@quick.cz]
> Sent: Tuesday, May 29, 2001 9:25 PM
> To: Multiple recipients of list
> Subject: OT vetracky
> 
> 
> Ahoj lidi,
>     mela bych jeden problem. Kdyz sestavim 4 vetracky za 
> sebe, bude prutok
> vzduchu vetsi 4x nebo to je jinak ?  Davat je vedle sebe 
> nechci, je to moc
> velky. A kdyz se daji za sebe, maji se dat tak, aby nemohli 
> prisavat vzduch
> ze strany nebo naopak, tak aby mohli prisavat ?
> 
> Diky za odpovedi.
> 
> Karla Dvorakova
> 
> 
> ---
> Odchozí zpráva obsahuje celou mojí sbírku virů. Tak si je 
> užijte v dobrém :)
> 
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.255 / Virová báze: 128 - datum vydání: 17.5.2001
> 
> 
> 
> ---
> Odchozí zpráva obsahuje celou mojí sbírku virů. Tak si je 
> užijte v dobrém :)
> 
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.255 / Virová báze: 128 - datum vydání: 17.5.2001
> 





Další informace o konferenci Hw-list