Elegantni mereni otacek v aute

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:02:04 CET 2004

Tedy prosim Vas, ja bych urcite do toho auta nastehoval Craye, nebo jiny
pocitac s jeho vypocetnim vykonem (pokud by se tam nevesel, tak bych zevnitr
vytrhal sedacky). Na tom Crayi bych naprogramoval emulator nejakeho
vykonneho DSPcka, ktery by bezel v realnem case a na tom bych pak ladil
software pro to DSPcko, ktery by metodou mereni radioaktivniho izotopu
uhliku C14 pocital nejen otacky, ale i to, kdy se ktera v historii odehrala
+- 200 let.

A kdyby Vam nahodou nekdo radil, ze si mate vytahnout drat od civky, dat na
jeho konec dva odpory, schmitacky hradlo a za to nejslabsiho Atmela nebo
PICa a displej, neverte mu. Sice to reseni je, ale rozhodne neni tak
elegantni jako to s tim Crayem.   :-)))

				Jakub Serych