SMART Socket

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 12:02:04 CET 2004

Osobne bych to videl opacne - odebrane mnozstvi se patrne bude pohybovat dle
ceny, takze bych pozadal pana Klimese, zda by nebyl tak hodny a nevybral nam
cenove vyhodnou variantu. Za sebe bych vyber kandidatu omezil na tyto typy
(ostatni necht doplni nebo promazou ;o)):

CN015P-2001 - typ s tlacitkem na vyhazovani karty, montaznimi otvory 2mm a
klasickymi vyvody do DPS pod 90 stupni
http://www.yamaichi.de/Datacom/smart_media/pdf/A-04.pdf

CN015P-2003 - typ s tlacitkem na vyhazovani karty, cepy pro ustaveni do
pozice a SMT nozky pro uchyceni k povrchu DPS a klasickymi vyvody do DPS pod
90 stupni
http://www.yamaichi.de/Datacom/smart_media/pdf/A-05.pdf

CN015P-2103 - typ pouzivany patrne v DF - karta je myslim zatlacena dovnitr
hodne do zadu, po uvolneni se trochu vrati, to same pri vyndavani (princip
propisky), cepy pro ustaveni do pozice a SMT nozky pro uchyceni k povrchu
DPS a klasickymi vyvody do DPS pod 90 stupni
http://www.yamaichi.de/Datacom/smart_media/pdf/A-08.pdf

a at pro zajimavost nabidne i nejaky obycejny typ bez vyhazovaciho
mechanismu - napriklad
CN015P-3011  - komplet SMD
http://www.yamaichi.de/Datacom/smart_media/pdf/A-09.pdf

vysvetlivky:
P - urceno pro 3.3V i 5V karty
R - pouze 3.3V - nevim, zda by R nebyly levnejsi protoze jsou urcite o neco
jednodussi a mam take pocit, ze 5V karty se uz davno nevyrabeji, takze by
mozna stacily ;o)))

V.Wagner