SMART Socket

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:02:01 CET 2004

>CN015P-2001 - typ s tlacitkem na vyhazovani karty, montaznimi otvory 2mm a
>klasickymi vyvody do DPS pod 90 stupni

Bohuzel pri podrobnejsim zkoumani vyjde najevo, ze vsechny typy maji kontakty k povrchove montazi. Nektere modely maji umelohmotne telo prisroubovane sroubky M2, pripadne samoreznymi sroubky, jine maji i tu umelou hmotu k SMD montazi.

Typ CN015P-2003-1 je pro 3,3V/ 5V, sroubky M2, je 2mm nad plosnakem (lze tedy tuto plochu vyuzit), s ejektorem. Kontakty jsou v jedne rade s rozteci 1.27mm.

>je volba zjevne jasna -  CN015P-2003-1 za cenu 494.10 Kc vcetne DPH +
>postovne a balne - to jeste ujde. Kdyz jsem schanel patice pro telefonni

Jako jeden kus to ujde, ale nekdo bude muset koupit tech 16 (x494=7904,-). A mel by byt platce DPH, jinak se DPH 'ztrati', coz by me osobne mrzelo. Dobrovolnici hlaste se - ted! :-)

Dobre, neni-li alternativni zdroj, budu to muset koupit. Tyhle konektory budu potrebovat nejdriv nekdy o prazdninach, mohli by napsat zajemci, ktere cena neodradila? Asi nejlepe primo na snail@iol.cz.

J. Hanzal