Re(2x): Problem s ISA kartou

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:02:01 CET 2004

A proc by BIOS kricel? To je PnP nebo PCI karta? Vzdyt kdyz nezkoliduje s necim systemove zivotne dulezitym (coz se na modernich mobo s mustkama stane tezko) tak to BIOS ani nepozna..

Driv, nez nabehne power good, tak mobo vubec neozije, takze ruzne kolize adres, preruseni a tak jsou vyloucene. Zdroj da power good az chvili po nabehu, takze kdyz dostane zapinaci signal jen na chvilku, na power good se vubec nic nestaci objevit.

Problem by treba mohl byt bud v ISA konektoru, nebo v samotne karte, nebot rizeni zapinani zdroje dela southbridge (ten mensi svab) a ten taky vyrabi ISA sbernici. Kdyz mu zacnete ublizovat pres tu ISA, buh vi jak se bude chovat jinde. Pod pojmem ublizovani muze byt bud zkrat treba i do nejakeho vrazedneho napeti (ktere nabehne pri nabehu zdroje), nebo ta karta vyrobi pri startu na te ISA neco divokeho a chudak radic sbernice z toho zblbne.

Slo by to overit tak, ze zdroj zapnete nasilim primo na konektoru. Jen bych se bal, ze pokud je to fakt nejaky zkrat, mohl by byt pro ten radic ISA vrazedny.

Jirka N.