Max odber zarizeni v aute pri vypnutem zapalovani

PQ quita
Středa Březen 17 12:04:52 CET 2004

Ja si myslim, ze 20 mA je moc. Je treba pocitat s tim, ze pokud
se ma startovat i v zime, nesmi se baterka vybit "temer" vubec,
jinak jde do kytek. Jako rozumnou hodnotu si predstavuju do 5 mA.
                                     Petr

K chatování je tu http://www.XChat.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz