CD - ROM

Jiri Prachar j.prachar
Středa Březen 17 12:04:51 CET 2004

podle mych zkusenosti tomu nekdy stetecek spis uskodi, kdyz je to takovy mastny
prach, tak to spis rozmaze
ja jsem zkousel antistatickou uterku navlhcenou v ironu a docela dobre to
fungovalo
problem je, ze tech optickych ploch je tam vic, hlavne to polopropustny zrcatko
a to uz se cisti hur
taky me napdalo, jestli by se cela ta optika nedala vycistit, jako bryle,
ultrazvukem, ale jeste jsem to nezkousel