Virus - prevence

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:04:51 CET 2004

Nesirte poplasne zpravy :-))).
VB existuje ve trech verzich. VB jako samostatny produkt, VBA (VB for
Application), to je ta vec v Excelech Wordech, ale i AutoCADech atd. a
konecne VBS (VB Scripting Edition), kterou potrebujete, aby se spustil VBS
soubor. Pocitac lze mit bez instalovaneho VBS (respektive WSH Windows
Scripting Host) a pritom bezi vsechny Excely atd.

					Jakub Serych