PC POWER SUPPLY

Mika Tomas xmikat00
Středa Březen 17 12:04:51 CET 2004

Ja jsem mel podobny problem.. Piskavej zvuk ktery se choval stejnym
zpusobem. Jenom to zrejme nepiskal zdroj:-) ale delala to zakladovka
(Pentium 133, Award bios), Delalo me to pri zapnuti Power managementu
v biosu a myslim volby video mode->doze
Nejrychlejsi zpusob jak to zjistit je asi vypnout cely Power management
a pokud to prestane tak si potom pohrat s nastavenim..
 ToMik

          Tomas Mika, student FEI VUT Brno [tmika@post.cz]