PIC versus Atmel

Bureš Vít BuresV
Středa Březen 17 12:04:49 CET 2004

Zdravim konferenci
ja osobne jsem zacinal na PICech a s klonama x51 (Atmel a pod. a .....) jsem
se setkal spise jenom letecky.
Z vlastni zkusenosti bych chtel rict, ze jsem absolutne spokojen s mnozstvim
periferii (I2C, UART, A/D, citace a pod.) a zatim jsem nenasel aplikaci, kde
by je nebylo mozno pouzit. Nejvice pouzivam "silove" vystupy (do 0 i do 1).
Zatim jsem stavel aplikace na PIC16F877. Je to FLASH a podle me "nema
chybu". V soucasne dobe pripravuji projekt s pouzitim PIC17C766. 66 I/O
(I2C, 2xRS232, 16x A/D, citace, PWM, I/O) mi dovoli odstranit vsechny
externi periferie. Co dodat: procesor-krystal-a k nemu primo pripojeno vse
co potrebuji.
Jedine co mi na nich vadi je rozdeleny ADRESOVY INSTRUKCNI prostor do bank
(u RAM mi to ani nevadi), a docela drahe emulatory.
Mejte se Vita