Komunikace RS232/485 po LAN

Jioi Pola?ek j.polasek
Středa Březen 17 12:04:49 CET 2004

Ahoj.

Zeptej se v Autocontu-Control systems . Meli v prodeji komunikacni servry
MOXA (az 32 portu RS232/422/485). Melo to nejake oznaceni DE-xx. Cena
startovala nekde od ~13-14 000,- , aspon tak nejak si pamatuju. Jinak
podobny 2-port dela Advantech v ADAM-provedeni (~13000,-) a urcite se
najde nejaka dalsi firma.

S pozdravem Jiri Polasek