PIC versus Atmel

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 12:04:49 CET 2004

At 10:10 2.3.2001 +0100, Naprstek Jiri-R54332 wrote:
>Zdravicko,

>Motorola HC08xx...

No to je slovo do pranice ! Tehle procesor me taky zaujal, urcite ho chci
vyzkouset, ale potreboval bych poradit hlavne jak se programuje FLASH a kde
se daji tyhle procesory koupit v kusovce. Nejake datasheety jsem uz stahnul
od motoroly, ale ohledne nejakeho programatoru jsem tam nic nenasel.
Chtel bych s timhle procesorem zkusit postavit menic pro 3F motor, ktery
vysel nedavno v A radiu.

>pripojeni k PC je asi na 4 svaby, ale funguje univerzalne ke vsem HC08.
 A k tomu jeste vyvojove prostredi s assemblerem, simulatorem, ICS,
debuggerem a programatorem zadarmo (www.pemicro.com) :-)

Zkusim to najit ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv