Max odber zarizeni v aute pri vypnutem zapalovani

David david.poruba
Středa Březen 17 12:04:48 CET 2004

     HF sadu je lepsi instalovat tak, aby pri vypnutem zapalovani
neodebirala nic, protoze uz tak je v novych vozidlech celkem dost velky
klidovy odber z duvodu nepretrzite napajenych spotrebicu.
     Jinak pri instalovanem zabezpecovacim systemu je odber cca 20mA zcela
normalni. 10mA-zakladni jednotka, 6-10 mA treba Ultrazvuk atd.
     Co se tyce max. povoleneho odberu ve vozidlech, tak pokud jsou vypnuty
i nepretrzite napajene spotrebice, tak svodovy proud by mnel dosahovat max.
5mA. Take je treba vzit na vedomi, ze baterie ve vozidle sama trpi
samovybijenim, takze by se mnela dobijet, pokud je vozidlo delsi dobu mimo
provoz.

                                            David

Jo tak taky jsem to zjistil kamaradocy namontovali Radi a HF sadu a pri
vypnutem zapalavani to bere 17 mA na to ze je tam baterie 35 Ah  nic moc...