Vyuziti PS/2

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:04:47 CET 2004

USB mysku s vyhodou pouzijete napriklad u notebooku, pokud chcete mit
pripojenou zaroven externi klavesnici :-))) Ale jinak souhlasim, ze PS2 je
pro mysi konverzaci naprosto dostatecne. Osobne mam USBckovou proto, ze je
to nejmensi myska, kterou jsem na ceskem trhu nasel a v PS2 verzi ji
nedelaji. Jsem s ni maximalne spokojen, byla ovsem nekrestansky draha (a to
ani nemasiruje ruku pri prejeti odkazu, zato ma kolecko, coz je velmi
prijemne).

					Jakub Serych

-----Original Message-----
From: Ales Filip [mailto:afilip@gmx.net]
Sent: Sunday, March 04, 2001 1:35 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Vyuziti PS/2

Hello konference,

  Vcera  jsem  cetl  v  Chipu  o mysi na USB. (Mimochodem ta mys, kdyz
  prejizdite na WEbove strance pres nejaky odkaz, tak vibruje :-)) Tak
  me  napadlo,  k  cemu je dobra USB mys ? V kazdem pocitaci, ktery ma
  USB porty je i port PS/2. Naco tedy budu zabirat USB port mysi, kdyz
  se  tam  da  zapojit spousta dalsich zarizeni, ale do PS/2 portu nic
  jineho nez mys nedam ? Nebo se mylim ?

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz