Emulator 89Cx051

Mikro mikro.shw
Středa Březen 17 12:04:47 CET 2004

Mechci byt valecny stvac, ale tohle bych opravdu nenazval "HW Emulator". V
nejlepsim pripade mozna "pripravek pro rychlejsi ladeni".
Tim samozrejmne nechci tvrdit, ze to je nefunkcni, nebo neuzitecne. Osobne
jiz par roku pouzivam neco podobneho,
pouze s rozdile, ze to funguje i na 51/52 (40dil) s pameti na cipu a
pripojuje se to na LPT. Taky to je o neco drazsi (diky pouzitemu procesoru).
Ale hlavne to nema absolutne zadna omezeni a plnych 64kB programu je nahrano
pod 1s