hromada COM portu k PC

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 12:04:46 CET 2004

Tony Malecky wrote:

> No, to je jen otazka, cemu rikate OS. Windowsum se spis rika skrytej
> virus... :-))
> Nemam overene, jen jsem nekde cetl, ze existuji i pro windows ovladace,
> ktere umi sdilet IRQ pro COM porty, tj umi je korektne obsluhovat i kdyz
> jsou na stejnem IRQ. Myslim ze HW to umoznuje, zjistit co preruseni vyvolalo
> a je jen na driveru, aby to korektne obslouzil... Predpokladam ze OS jako je
> Linux, pro ty to neni problem.
Jde to (mam to tak udelany), akorat je problem v HW. Na mabu je nekde
odpor cca 1k na +5V (muj konkretni pripad), takze se musi implantovat
"protiodpor" na zem, dost malej na to, aby klidova uroven na te
prerusovaci lince byla L a pritom dost velkej, aby to vydejchaly budice
(LS125) na tech portech. Kdo tam dostane hradlo, vyhral.
U novejsich linuxovejch jader je potreba sdileni IRQ zapnout v
konfiguraci drajvru seriovejch portu.

Uz tady padlo, ze takto nelze sdilet IRQ s portama na mabu (protoze tam
nelze vrazit diodu, resp. nikdo nevi kam).

BTW toho blbce, co navrhnul preruseni v PC s pozitivni logikou, taky
pozdravuju.

  TomM