PIC versus Atmel

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 12:04:45 CET 2004

Michal Krestan wrote:
> Podle me je PIC rozhodne prespektivnejsi, jelikoz cena Atmelu stale roste a PIC ma celou radu periferii za dobrou cenu. Pro velkou vyrobu je rozhodne PIC mnohem pouzitelnejsi, nez Atmel.

Nemohu si odpustit otazku na puvodniho tazatele:
Proc porovnavate hrusky s jablonema?

PIC je preci nazev siroke palety mikrokontroleru fy MICROCHIP, kdezto
ATMEL je nazev firmy, vyrabejici ruznou polovodicovou bizuterii, vcetne
mikrokontroleru zalozenych na jadrech '51, AVR ci ARM.

Vyzva pro oba tabory: uvadejte prosim pri svych porovnanich vzdy oznaceni
typovych rad, ktere srovnavate.

--
Regards
           Petr Krc