Atmel vs PIC

Jiri Libra Jiri.Libra
Středa Březen 17 12:04:44 CET 2004

  Zdravim
  Jeste jednou vsem dekuji za prispevky, netusil jsem, ze vyvolam takovy
rozruch :-)
  Jen se omlouvam, ze jsem zapomnel dodat, ze mam na mysli AVR. Docela me
totiz zaujal napriklad AT90S8535. 8K flash a 512 RAM a EEPROM, ADC, UART,
... me to prijde za 400Kc docela slusne vybaveni. Navic, pri 10MHz je jedna
instrukce hotova za 100ns. Libi se me ta instrukcni sada.
  Mimochodem, netusite nekdo cenu procesoru ATmega...? Nikde jsem nenasel
zadny cenik.
  Jinak PIC zase vyhraje jinou soutez. Zna nekdo levnejsi cip s UARTem a
FLASH (nejak mam zatim odpor neFlash:), nez je PIC16F627? (GM 115Kc)
  A taky bych se chtel zeptat, zda nema nekdo v assembleru (nejlepe pro AVR)
rutinu na deleni? (Popr. prevod hexa<->deci?) Nasobeni jsem si nejak napsal
(12 instrukci, 8-88 tiku), ale na to deleni se mi nechce :-)
  A na zaver bych mel jednu prosbu, neni zde nakej PICar z matfyzu? Nejlepe
z koleji?

Diky
Jirka Libra
email: Jiri.Libra@st.cuni.cz