Atmel vs PIC

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:04:44 CET 2004

>a  o par dnu pozdeji..

>tak 50
>moze

Co v pripade Atmel x51 je o trochu viac, nez pri Pic. Tam kde som pracoval,
sa vyber kontroleru robil na zaklade trochu inych kriterii a nie podla toho,
ci kusovka Atmelu 2051 vysla na 1.50 USD alebo PIC na 2.50. A podla toho sa
urobilo finalne rozhodnutie.

>ale taky se nepovazuji za "obycajneho" inziniera, ktery umi naflakat
>vsude ochrany. Tech titulu mam vic a ne zbuhdarma.

Prepacte, myslel som na nieco ine a nechcel som Vas svojou poznamkou urazit.
Mimochodom, nieco na tomto poli robim a nejake tie tituly mi za to pribudnu
tiez.

A.