Atmel vs PIC

Jiri Libra Jiri.Libra
Středa Březen 17 12:04:43 CET 2004

> Tak se taky pridam
> kdyz vezmu PIC16F877 na 20MHz, mam taky 8k slov Flash, 368 RAM, 256 data
> Flash, 8x10bitADC, 2xPWM, USART, SPI, 33I/O 25mA v Log.0 i Log.1,
> programovani v aplikaci, moznost samoprogramovani, ICD ...
> a dam za to v GM 310,-Kc vcetne DPH

Tak jsem to zkoumal podrobneji. Prvne jsem byl na rozpacich. PIC16F877 ma
sice min RAM a EEPROM nez AT90S8535, ale vic flash (8535 ma jen 4k slov).
Pak jsem ale prozkoumal instrukci sadu a po te, co jsem v datasheetu shledl
par ukazek kodu, tak ... Spotrebuju asi 3x vic instrukci, takze vetsi pamet
je na nic a navic je to o dost pomalejsi. Takze, tam kde budu potrebovat
vykon a pamet, jednoznacne volim 8535. Ale asi prozkoumam PIC16F627, protoze
to je nejlevnejsi cip s UARTem, co jsem zatim potkal. Nebo ze bych UART
udelal softwarove do 90S1200? (115200Bd pri 12MHz stiha v pohode)

Jirka