Ted pro zmenu trolejbusy

Václav Homolka homolkav
Středa Březen 17 12:04:43 CET 2004


Sice o tom nevim vubec nic, ale znam jednoho clovicka, kterej dela do
trolejbusu nejaky VF moduly na prehazovani vyhybek. Pracuje to nekde kolem
430 MHz. Pokud chcete, mohu se ho zeptat jak a co se tam deje, snad by to
mohl vedet.

Venca

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Tom
Mazouch
Sent: Friday, February 23, 2001 12:26 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: Ted pro zmenu trolejbusy


> > -----Původní zpráva-----
> > Od: Ladislav Cisar [mailto:cisar1@volny.cz]
> > Odesláno: 23. února 2001 10:41
> > Komu: Multiple recipients of list
> > Předmět: RE: Ted pro zmenu trolejbusy
> >
> >
> > Tam nejsou zadne vyhybky, ktere by se mechanicky posunovaly
> > nejakym dalkovym
> > ovladanim. Jsou tam delene "kolejnice" (kovove vodive lyziny)
> > ve tvaru Y
> > (brano ve smeru jizdy). Kdyz trolejbus odbocuje tak tahova
> > sila resp. jeji
> > vektor sberacu (lidove klacku) jiz nema smer v rovine (nelezi
> > v ni) dratu
> > vedeni napeti, ale ma smer rekneme bocni. Tzn. sberace jsou
> > pri odbocovani
> > vtazeny (presmyknou se) na vedlejsi lyzinu.
> >
Mam dojem (jde ale jen o pozorovani), ze se pouzivaji dva systemy. Napr.
v Brne je k videni elektricka varianta s kouskem izolovane troleje, asi
se snima proud, ve pri prehazovani vyhybce klapne.
Mechanickou variantu jsem videl kdysi davno v tehdy jeste Gottwaldove.
Tam byla vidlicka bez pohyblivejch dilu.

  TomM






Další informace o konferenci Hw-list