Emulator 89Cx051

Mikro mikro.shw
Středa Březen 17 12:04:42 CET 2004

> Ak ste na to prisliel sam, tak to klobuk dole a dalsia veta nie je urcena
vam.
> Ak nie, tak nechapem preco tu vypisujete taketo prispevky a hrate sa na
> Boha...

Odpoved je jednoducha.
Na Atmely jsem prisel sam (a podle informaci z netu nejsem jediny). Postup
na odblokovani PICu jsem si modifikoval z bezne dostupnych informaci od
vyrobce a jinych zdroju.
A na Boha si v zadnem pripade nehraju. Je jen moji svobodnou vuli neco ze
svych znalosti a skusenosti poskytnout ostatnim. Osobne si myslim, ze pro
mnohe je dostatecnou informaci jiz fakt, ze to jde.
Prave informace o moznosti prekonani ochran, dost podstatne rozhodovaly o
volbe procesoru pro me komercni aplikace. Proc, jsem jiz psal.

Jen pro ilustraci:
- ATmega od MITE umi precist i zablokovane procesory od PHILIPSe (i kdyz mam
tuseni, ze o tom MITE vubec nevi)
- PICprog - vyrabeny nekde v Rusku zvlada PIC
- Jeden cinsky produkt umi odblokovat AT89