PIC + HEX

zoodiskus@mbox.vol.cz zoodiskus
Středa Březen 17 12:04:41 CET 2004

Z internetu jsem ziskal program pro PIC 12C508 v hex, pri snaze o vypaleni pomoci programatoru
PIC-Programmer 2 mi sw hlasi chybu v kontrolnim souctu na radku 1. tj:

:020000040000FA

pokud pouziji programaotor od firmy Elnec tak software k programaoru chybu nehlasi, pokud HEX nactu do
MP-LAB tak je take vse OK.

Pro zajimavost jsem pouzil utilitu HEx2Hex.exe pro opravovani poskozenych hex souboru a tato v radku 1 detokovala chybu
a opravila ho takto:

:020000000000FE

Jsem z toho ponekud "zmeteny" a predevsim bych to potreboval palit na PIC-Programmer 2 a nevim v cem je problem ?

Poradi mi nekdo ?
V cem se lisi puvodni a "opraveny" kod ???

Dekuji