Tachometr

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 12:04:41 CET 2004

Kedysi davno som cital o niecom takom, ale nebolo to zavesene na kolesach,
ale snimalo to vozovku. A prave to riesilo aj pripad cuvania (odpocitavalo
to). Ale nebola to konstrukcia ale hotovy vyrobok nejakej automobilky.
A nedavno mal jeden znamy mysku k PC, ktora pracovala asi na podobnom
principe. Ziadna gulicka, a nepotreboval ani specialnu podlozku s mriezkou.
Proste na obycajnom stole to fungovalo normalne. Islo to na IR principe, ale
neviem ako.

PK.