Tachometr

Bureš Vít BuresV
Středa Březen 17 12:04:41 CET 2004

Zdravim
Nevim, jestli jsem cetl vse prispevky, ale myslim, ze jste nezadal na jake
absolutni vzdalenosti tu presnost chcete. Dokazi si to vsak predstavit.
Nechci Vas od toho zrazovat, ale myslim si, ze toho moc nevymyslite.
Snimani ala opticka mys je nesmyls - viz nize
Snimani pomoci GPS by se dalo pouzitim referencni GPS, ale tak asi jenom na
jezdeni po poli - neresi Vas problem
Snimani otacek vsech kol neni problem (jedno kolo nebo ctyry).
Veliky problem je vsak zabezpecit konstantni prevod ze silnice na kolo. A
zatim neznam, ze by to bylo vyreseno.
Verte mi. Delam do tratovych mericich stroju, kde se vse vztahuje k draze
(vzdalenosti) a svete div se, nejvetsi problem je zmerit presne drahu!!! (a
tady neni propruzeni pneumatiky). Pokud vim, tak se za nekolik 10 let po
celem svete vymyslelo akorat to, ze se delaji korekce drahy (pomoci patniku
s kilometrazi) a do datovych souboru se ukladaji ruzne objekty (mosty,
vyhybky a pod.).
Vita

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
Naprstek Jiri-R54332
Sent: Thursday, March 08, 2001 9:38 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: Tachometr

Korelacni snimac... vyhodnocovani pres DSP, nic jednoducheho :-) Takhle
merit rychlost auta me kdysi taky napadlo (kdyz jsme se o tom ucili), ale
pro diskusi s profesorem jsem si to rozmyslel.. Snimani povrchu se prakticky
udelat jen opticky (treba CCD, nebo nejaka vicebodova opticka soucastka)...
a... podivali jste se nekdy na spodek auta? Vzorkovnik projeteho terenu, ze?
;-)

Ale s tim snimanim vsech kol to neni spatna myslenka, treba ABSka to dela
taky (4 IRCy). No a kdyz uz ji nekdo v aute ma, tak nekde musi jit zcizit
signaly.. Akorat ty smyky to porad neresi, ale nakonec to je stejny problem
pro jakykoliv citac kilometru. Pokud je pozadovano rozliseni 10m, ne
presnost na 1m, tak by to slo..

Jirka N.