Dalkove ovladani

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 12:04:40 CET 2004

> Zdravim,
>
> chci se zeptat zda nekdo delal dalkove ovladani (myslim system
> klicenka(dalkac u auta)). Jeden jsem vydel v HADEXu pracoval na f 433,92
Mhz
> na vzdalenost 30m (cena vysilace okolo 300,- , prijmace 500,-), ale
> konstrukce vysilace byla dost zajimava.

Ja mam vyvynutou klicenku s plovoucim kodem, je v ni 2051 v SMD.
V dohledne dobe bych to chtel dat na net (mozna na HW.CZ),
ale jeste zvazuju v jake forme. Ono zverejnit program s vypoctem
plovouciho kodu, ktery chrani mimo jine i moje auto, neni zrovna nejlepsi
napad :-))
Prijimac pouzivam od SEA typ RR4 (pozn. pro Petra: je mnohem citlivejsi
nez RR3 a asi o 20 kacek drazsi). O zpracovani prijatych dat
,a tedy i plov.kodu, se uz stara procesor, ktery ridi cely alarm.

Zalezi na co to chcete. Pokud na nejaky alarm, rozhodne bych
sel cestou alespon nejakeho jednoducheho plov.kodu.
Pokud na ovladani lampicky, tak to muze byt treba ten UM3758-120A.

Tomas Chvatal
firma EZOP
02/57320853
02/57320555