Dalkove ovladani

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 12:04:40 CET 2004

ezopaci wrote:

> Mhz
>
> Ja mam vyvynutou klicenku s plovoucim kodem, je v ni 2051 v SMD.
> V dohledne dobe bych to chtel dat na net (mozna na HW.CZ),
> ale jeste zvazuju v jake forme. Ono zverejnit program s vypoctem
> plovouciho kodu, ktery chrani mimo jine i moje auto, neni zrovna nejlepsi
> napad :-))

Mam vyvinutou klicenku s plovoucim kodem, kterou pokud bude nekdo chtit
a pokud bude cas to zdokumentovat, klidne zverejnim, protoze na
algoritmu neni nic tajnyho. Pouziva to MD2, toho Atmela (taky 2051) jsem
tam dostal i s patici (krabicka KPDO-2).
Tajny je tam jen 16B sdileny tajemstvi, ktery se v klicence vygeneruje
pri personalisaci chaotickym mackanim tlacitka a do prijimace se prenese
pri registraci kouskem kabelu (bezpecnej kanal :-).

> Prijimac pouzivam od SEA typ RR4 (pozn. pro Petra: je mnohem citlivejsi
> nez RR3 a asi o 20 kacek drazsi). O zpracovani prijatych dat

Nejvetsi onanie byla (pri pouziti RT4) dostat do klicenky "antenu",
resp. neco, co by aspon trochu vyzarovalo a pritom se to tam veslo.

  TomM