Tachometr-upřesnění

Jiří Stulík j.stulik
Středa Březen 17 12:04:40 CET 2004


V prve rade chci podekovat vsem, kteri meli snahu mi pomoci.
- Variantu s cyklomericem mam v rezerve, selze-li vse ostatni..
- Variantu s GPS - nemam tuseni, o co jde a mohlo-li by
to byt resenim (ne drahym?).
. . . . .
Avsak zrejme jsem to blbe popsal, tak to zkusim upresnit.
Ve sve podstate hledam nekoho, kdo pracuje v oblasti cislicovych IO.
Pro nej by nemuselo byt problemem navrhnout desticku s osazenim,
pokud beru v potaz, ze vozidlo je nejakym snimacem uz vybaveno
(tady je spís otazka v jakem tvaru, frekvenci apod. signal dodava). Pro me
to je neresitelny problem.
. . . . .
Vychazim z toho, ze presnost, jakou v soucasnosti je auto vybavene,
STACI, jen jde o to zobrazeni po desitkach metru na nejakem externim
displeji tak, jak to popisuji v puvodni zadosti o pomoc. Neuvazuji o
prokluzu
pneumatik apod. Soutez totiz neni rychlostni - prumer je do 50 km/hod., ale
hlavne je o inteligenci navigatora a cele posadky...
. . . . .
Co se tyka absolutni presnosti na metry - to asi není podminkou. Jen jde
o to, ze treba po 250 metrech by nemel ukazovat 220 nebo 270 metru. Proto
jsem si vymyslel tu moznost presneho doladeni - elektronickou nastavitelnou
delickou (pokud to jde). Na takovou vzdalenost muze byt tolerance + - 5
metru,
asi 2 procenta.
. . . . .
A pokud by se nasel nekdo, kdo je schopen toto zarizeni navrhnout, pak
stejne
tak budu potrebovat toto zarizeni vyrobit. Znovu zduraznuji, ze to v zadnem
pripade nechci zadarmo, ale za rozumne dohodnute ceny.

Jinak jeste jednou dekuji vsem za zajem o tuto problematiku
Jirka






Další informace o konferenci Hw-list