MB Matsonic

Mecl mecl
Středa Březen 17 12:04:39 CET 2004

Budte pozdraveni!
Mam na vas dotazecek. Trosicku jsem doma menil sestavu pocitace a mam s ni
problemy.

Tak tedy:
MB: MATSONIC MS7142A VIA Apollo Pro 133
CPU: nejaky C..... (ted jsem to zapomel) 133/600 nepretaktovano
Ram 128MB  133
Video S3 4MB
HD  Seagate 20MB + WD Caviar 15MB
CD  40x
CDRW Nec RW-7500A
Sit. 3Com Etherlink v ISE
OS. WIN 95 USB

A ted problem. Nejdrive mi to za boha nechtelo prihlasit sitovku. Porad to
psalo, ze zarizeni nespolupracuje. Potom jsem pridal vypalovacku a ta chodi
dost blbe. Pustil jsem trikrat CD od MB a sitovka se prihlasila ???
Vypalovacka chodi pouze na ksande primar/slave a to dost spatne. Pri
vypalovani se rychle snizuje procento obsazeni bufferu az se to cely
zasekne.
Nevite nekdo, co by mohlo byt blbe nastaveny. Zkousel jsem prohazovat veci
na ksandach, ale vzdy to bylo jenom horsi. Pritom tady v praci mam Pentium
120 , CD 4x a vypalovacka pali jako dabel. Buffer porad na 100%. Taky se mi
zda, ze kdyz doma kopiruju soubory, neni to o moc rychlejsi nez tady v
praci.
Budu velmi vdecny za kazdou radu.
Dik   mecl@suas.cz