prosim poradte s I2C pro PIC16f877

Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 12:04:38 CET 2004

> No a jak se pak vybiraji ty banky?? Jestli jsem to dobre pochopil, tak
> adresace je 1010xxx a byte pro adresu  -  z toho mi vyplyva, ze by 24LC16
> mela jenom 256bytes pameti..

To zalezi na typu, jsou pameti se zjednodusenym adresovanim, xxx udavaji stranku 256B, a pak jsou std., kde xxx udavaji adresu cipu
podle nastavenych vyvodu A2:A0, adresa je pak dana dvema byty... Staci se jen podivat do nekterych katalogovych listu!!!

Hynek Sladky

P.S. stale tu jsou snahy vyhnout se vlastni namaze v hledani - lidi, najdete mi to. Neskodilo by uvest, co jsem pro to udelal, kde
jsem hledal, co uz o tom vim nebo si mylim...