powerdown

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 12:04:38 CET 2004

Igor Cesko wrote:

>   Zdravim!
>   Ja som s tym mal tiez problemy, ale vyriesil som ich.
> Tu je popis:
>  1) Musite osetrit analogove vstupy P1.0 a P1.1 tak, aby pri

To je jasna vec.

> [...]
> tieto vstupy su sice analogove, ale sucasne aj digitalne a pri vstupnej
> hodnote nikde medzi Vcc a GND to vela odobera (CMOS vstup). Ak
> vyuzivate tieto vstupy ako analogove (ako som to mal aj ja), tak
> musite zabezpecit odpojenie vstupneho signalu a pripojenie pull-up
> (alebo pull-down) na analogovy vstup. Ja som to riesil bud
> mutiplexorom (analogovym) alebo tranzistorom MOSFET. Toto
> prepnutie musite urobit pred vstupom do powerdovn-u.
>
> 2)  Dalsie znizenie odberu som dosiahol pripojenim rezistoru asi
> 10Mohm z pinu XTAL1 na GND. Toto ma svoju pricinu v tom, ze pri

To jsem neudelal, ale pri testovani na bastlpoli jsem to zkousel
nahnusno dratem prizemnit a nijak se to neprojevilo.

> [...]
> vstupny pin - kvaziplavajuci s nedefinovanou hodnotou medzi Vss a
> GND. Rezistorom 10Mohm tam "vnutime" napatie mimo velkeho
> odberu CMOS vstupu (GND). Hodnota rezistora musi byt dostatocne
> velka - taka aby neovplyvnila funkciu krystalu (preto tak vela -
> 10Mohm , menej som neskusal, lebo 10Mohm stacilo). Inak este
> odporucam zemnit kryt krystalu.
>
>   Dufam, ze Vam to pomoze - dost som nad tymto know-how badal
> (az na to, ze som to potom ohladom analog. vstupov nasiel v
> datasheete - treba citat !!!) a teraz mam odber uplne super - cca

Aaaano, "treba citat" i mezi radky. Napr. pod grafama odberu je dole
malym pismem napsany "lock bits programmed". Nikde jinde jsem o tom
nenasel zminku. Kdyz jsem to udelal (normalne to nedelam, nezivim se
tim, takze praktikuju Open Source a nezamykam), sel odber o 10uA dolu.
BTW to o tom XTAL1 na zem je tam tusim stejne "vyrazne" napsany hned pod
tim.

>   S pozdravom
>                               Igor

  TomM