REDUKCE Programatoru ATMELu

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 12:04:37 CET 2004

 Zdravim,
jsem autor puvodniho navrhu redukce (ktery je uverejneny na
http://cs.felk.cvut.cz/~puzmano). Na HW serveru delali v
konstrukci, pred uverejnenim nejake drobne upravy, ktere by
cinnost nemely negativne ovlivnit. Nicmene osobne jsem tuto verzi
redukce nezkousel. Ale puvodni verze funguje (alespon me)
spolehlive, ostatne jedna se o velice jednoduche zapojeni.
O problemech se softwarem nic nevim, ale jsou k dispozici
zdrojaky, tak se v tom muzete pohrabat :-)
Take jste nenapsal jestli pada i pri otvirani binarnich souboru,
pokud ne muzete pouzit externi konvertor HEX-BIN.
Mozna by pomohlo kdyby jste problem s redukci popsal podrobneji.
Co nefunguje a jak se to projevuje. Program ma take moznost
krokovani, je urcena prave pro ladeni hardware.
          Ondrej Puzman