REDUKCE Programatoru ATMELu

peter.lizica@st.sk peter.lizica
Středa Březen 17 12:04:37 CET 2004

Redukciu si robil kamarat a dal mi ju vyskusat, lebo on nema este
programator spraveny.
Plosak som nepozeral - ma to uz v krabicke a nechcel som mu do toho
zasahovat.
Asi si to spravim sam, ja som hlavne potreboval vediet ci to ma niekto
spravene a ci to funguje.

Pri citani z cisteho procesora mi nacitava "0F" - podla mna by mal "FF"
Pri zapise to zamrzne asi pri 620/2048 a rozbehne sa to az ked redukciu
vysuniem.
Po naslednom citani z procesora je tam znovu "0F"
Viac k tomu neviem dodat, lebo uz redukcu nemam.
Ozval sa aj autor, poslal som mu podrobnejsie informacie , ale este sa
neozval.
Mne to spadne vzdy - est sa nestalo , ze by to nespadlo.
Program pouzivam vo WIN95, este to vyskusam pustit z DOSu.

http://videoPELI.home.sk
mailto:peter.lizica@st.sk