dos & joliet format

Zdenek Aster zdenek.aster

From: "Michal Grunt" <michal.grunt@iol.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Sunday, March 11, 2001 12:56 PM
Subject: Re[2]: dos & joliet format

> Aby to nebylo tak uplne mimo ramec teto konference tak se nejdrive
> zeptam zda existuje neco jako je ISA stromecek, ale na PCI... chapu ze
> to asi nepujde rozvetvit, ale stacila by me jenom redukce z vertikalni
> polohy na horizontalni (takove eLko...) ale asi budu potrebovat jak
> doprava tak doleva. Dik

Ja jsem stromecek na PCI mel v ruce dokonce s vice pozicemi a bylo
to resene tak ze jeden slot byl jako hlavni a do ostatnich se na kraj
vkladali jenom "takove kousky" plosnacku s plochym kabelem asi 5 zil
fakt uz to nevim presne.
To jsou zjevne asi ty, ktere jsou pro kazdy slot jine, ale
kde to jde sehnat do opravdu nevim.

S pozdravem
      Zdenek Aster

;-( neproslo jazikovou any slohovou upravou a korekcy ;-)