REDUKCE Programatoru ATMELu

Pavel Kriz pavkriz
Středa Březen 17 12:04:35 CET 2004

Jeste drobnost na tohle tema:
Kdyz vysel clanek s redukci na velke atmely na hw-serveru, jal jsem se
prekreslit si plosnak rucne a narazil jsem na to, ze na tom jejich
plosnaku je nevyroutovana jedna cesticka. Na strankach pana Puznana byl
jiny plosnak, kde to bylo ok. Redakci hw-serveru jsem na tu chybu
upozornil, ale nez jsem se dockal opravy, tak me prestalo bavit koukat,
jestli to uz opravili. Nevim jestli to tam je jeste ted, nebo jestli to
nekdo opravil. A ani se tim uz nehodlam zabyvat. Pokud nekdo pouzil
puvodni predlohu pro plosnak, je vic nez jiste, ze mu to nechodi.

Pavel Kriz
krizp1@cs.felk.cvut.cz