RE: Re[4]: Prenosný telefón PANASON

peter.lizica@st.sk peter.lizica
Středa Březen 17 12:04:35 CET 2004

Do servisneho rezimu sa da dostat sucastnym stlacenim klaves "1", "9", "*" a
potom zapnit hlavny vypinac. Stlaceni akehokolvek tlacitka sa zbrazi cely
displej  - okrem jedneho ( neviem ktoreho - treba to vyskusat),ktorym sa
spusti servisny rezim - telefon sa da zdvihnut aj ked nekomunikuje zso
zakladnou - a potom sa zacne s meranim. Zo sluchtka ude dost prenikavy sum.
Zakladna sa da do servisneho modu nasledovne: Na doske je neosadene tlacitko
test, ktore treba prepojit a potom zasunut napajacie napetie. Po kratkom
pipnuti sa tlacitko pusti a potom sa to aktivuje stlacenim tlacitka "PAGE"
Ak su obidve casti v servisnom rezime , normalne sa spoja.

Vtedy som dosiel na to ze moj telefon ma asi odlisne kody v prenosnej casti
a v zakladni ( neviem ako sa to mohlo stat ???) , tak som vyletoval epromky
a uz to slape az na jedno: asi raz za 10 sec vypadava na 1/10 sec zvuk
druhej strane.Asi mu chzba ta eeprom.
Ked niekto viete co s tym , poradte .
http://videoPELI.home.sk
mailto:peter.lizica@st.sk

-----Původní zpráva-----
Od: Boza [mailto:boza1@volny.cz]
Odesláno: 11. marec 2001 18:10
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re[4]: Prenosný telefón PANASON

V tomto oboru nejsem az tak zbehly... Mam presne ten samy...
Zajimalo by me, jak se to prepne do toho servisniho modu? A
pak zpatky?
Me kdyz dam tu funkci "hledej zakladnu nebo sluchatko" tak
se najdou, pri "zvednuti" telefonu se pripne na linku (rele
cvakne)ale po cca.10ti vterinach se sam odpoji, i kdyz se
pokousim vytacet cislo. Co stihne vytocit tak vytoci a pak
skonci. :-(
K teto zavade doslo po "trisknuti" prenosnou casti.
Muzete dat prosim nejake typy, po cem jit?
Diky Ondrej Tesar